های نایونیز/نامبروان (من اک دومم رو میخوام😭)
های نایونیز/نامبروان (من اک دومم رو میخوام😭)
خب گریه و زاری بسه 😃
بیاین ویپاپ رو تغییر بدیم 🥹
همه فقط داریم یه کاور میدیم یعنی طرف بیاد پست منو اد کنه میگه "دارم به صدای یه فرشته گوش میدم " بنظرم واقعا جالب میشه به یکی لقب "ماشین دنس ویپاپ" رو بدن 🙃
خودمون آهنگ بنویسیم و کاور کنیم و براش دنس طراحی کنیم 🫠
این ایده ساچی بوده پست من جهت این بود که بقیه هم این ایده رو ببینن 🥹
لینک پست بانو و آیدی شو تو کامنتا گذاشتم 🙃
#عضو_اتحاد_چشمکها
خب گریه و زاری بسه 😃
بیاین ویپاپ رو تغییر بدیم 🥹
همه فقط داریم یه کاور میدیم یعنی طرف بیاد پست منو اد کنه میگه "دارم به صدای یه فرشته گوش میدم " بنظرم واقعا جالب میشه به یکی لقب "ماشین دنس ویپاپ" رو بدن 🙃
خودمون آهنگ بنویسیم و کاور کنیم و براش دنس طراحی کنیم 🫠
این ایده ساچی بوده پست من جهت این بود که بقیه هم این ایده رو ببینن 🥹
لینک پست بانو و آیدی شو تو کامنتا گذاشتم 🙃
#عضو_اتحاد_چشمکها
- ۱.۶k
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط