{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مگه نه؟!

گاهی وقتا فقط دوست دارم برم،دور شم،اونقد بدوم ببینم این راه کجا قراره تموم شه،دوست دارم برم جنگل فقط خودم میشه؟
دیدگاه ها (۱۰)

این زندگیه:)

اول خودت رو دوست داشته باش:)

انگیزشی🦋

شاید برم این زبانو یاد بگیرم بد فکری نیس مگه نه؟آهنگشو دوست ...

این دوتا رو زیادی دوست دارم (نتم داره تموم میشه روانیشدم)

فکر میکردم این غمه که داره تموم میشه ولی کوجه شدم که خودم دا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط