{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من خودم "ESFJ" هستم :)

من خودم "ESFJ" هستم :)
دیدگاه ها (۳)

ادیت جدیدم 😒

😒لطفا بگید😞

فقط قیافه انجل و هاسکر :)

میدونستین تایپ نیلو ESFJ؟وهم تایپمه البته ENFJ هم هستم که تا...

خودم چهارمی هستم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط