{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بخاطر خندیدن به این به جهنم پا می گذاری 😔😂

بخاطر خندیدن به این به جهنم پا می گذاری 😔😂
#BTS
دیدگاه ها (۲)

اینو می خوام برای بار سوم ببینم فعلا بایی 🥹

سلام صبح من بخیر ظهر شما بخیر

فقط صدا 😶

چقدر دوستش دارم؟...اگر جای من در بهشت باشد و جای او در جهنم؛...

این شبا تو هیئتاصلا عالیییییهرکی خندید جهنم می بینمش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط