{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اصلا به من چه..

اصلا به من چه..
دیدگاه ها (۰)

امیدوارم خوشحال باشه..

او به اندازه کافی درد کشیده...

و آه چه دردیست حسود کسی باشی که برای تو نیست...

:)

دوست صمیمی عزیزم اصلا نباید اینو به خودت بگیری چون اصلا منظو...

من اصلا لجباز نیستم اصلا🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط