{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قرار از این سمی که ساختن پاره شم از خنده😂

قرار از این سمی که ساختن پاره شم از خنده😂
دیدگاه ها (۰)

😭🤏🏻✨🔥

✨✨

حسادت؟

عزیزم واضحه که دخترا خوشگل ان

واااای عجب سمی بود پاره شدم از خنده 🤣

وای چه سمی ساختن 🤣🤣

یه خَیِری پیدا شه چشمای این دو تا رو برام بکشه همین جوری شم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط