{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه امسال نیستی کنارم که باهام خاطره بسازیم

💔💔
دیدگاه ها (۱)

هنوز یاد اون روز ها می افتم گریم می گره

شاید همو مثله سگ بزنیم

خیلی از این اهنگ خوشم میاد

تازه شروع کردم امیدوارم کلی خاطره خوش باهم بسازیم

یادش بخیر وقتی ت شب یلدا باهام دیگه بودیم باهام دیگه جشن گرف...

رفیق،تولدت مبارک! تو بهترین رفیقی هستی که می‌تونم داشته باش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط