{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاشکی همه‌ی اینارو داشت😕

کاشکی همه‌ی اینارو داشت😕
دیدگاه ها (۱)

من ک اینطوریم😂😂

😇😂😝

کاشکی دایرکت ی گزینه ی داشت که همه پیامها باهم حذف میشدن.

🐟کاشکی میتونستم راه برم 🐕کاشکی میتونستم پرواز کنم🐦کاشکی میتو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط