{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عمومون میومد چی میشد مگه ؟!

عمومون میومد چی میشد مگه ؟!
دیدگاه ها (۰)

تو را به خاطر دِرهمچه دَرهمت کردند...

iran

چی میشد اگه منم مثل لایت یه دفترچه ی مرگ داشتم و اسم هر کی ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط