{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدما نمیان که بمونن،

آدما نمیان که بمونن،
اونا میان که بهت برسن و ازت بگذرن.
دیدگاه ها (۰)

🤚🤚🤚

درسته که شرایط سخته…ولی نذار حال دلتو بگیرههمیشه یه جایی از ...

این غصه ها یکی یکی نمیان آژانس می گیرن همه با هم میان ....

اونا بالاخره بعد از بیست سال، تونستن به آلیناشون برسن...🥹♥️‌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط