{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی تک فرزندی هم چیزه خوبیه ها😁

ولی تک فرزندی هم چیزه خوبیه ها😁
دیدگاه ها (۸)

کاش میشد....

:)

واقعا بهترین حسی که ما دهه هشتادیا تجربه کردیم همین بود:))

آیدلم🤍☁️سوال پست: تک فرزندی؟

ببین از این حق تر نداریم

ولی تک فرزندی یه حال دیگه ای داره چون خودم تک فرزندم دارم ای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط