{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فِرشتم تو بودی الآن یه دویلِی .

فِرشتم تو بودی الآن یه دویلِی .
#دپ
دیدگاه ها (۰)

دیدی بودی توعم فیک :)🖤#دپ

آخرین بار یه جوری باهام حرف زدی قلبم پودر شد:)#دپ

عوضی مغز منه گاییدی:)🖤#دپ

سال عوض میشع ولی زات ادما نه:)🖤#دپ

پس من یه فرشتم 🤣💕به عشق رئال فالو کن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط