{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

...

...
مرثی

واقعا از همتون ممنونم خیلی خوشحال شدم
ناراحت بودم ولی وقتی اومدم دیدم ۵۰ تایی شدیم واقعا خوشحال شدم مرثی همشو مدیون شمام ایشالا فدای همتون بشم
فدای اونایی که لایک میکردن، بازنشر میکردن و ازم حمایت میکردن واقعا فدای همتون بشم
و میدونید برای اونایی که اومدن بهم هیت دادن..
یا حرف های الکی میزدن.. از اونا هم ممنونم
اشکالی نداره.. هرکی خواست میتونه بهم هیت بده چون اصلا برام مهم نیست
هیچی مهم نیست فکر نکنید میتونید با اون هیت هاتون با اون تهمتاتون یا با اون دروغاتون منو ناراحت کنید یا فک کنید برام مهمه به چپمم نیست فهمیدید؟
منم بلدم حرف بزنم بلدم بهتون برینم بلدم کاری کنم از تک تک کلماتتون پشیمون بشید
اگه دفعه ی بعد خواستید هیت بدید به کیرم واقعا میگم
به کیرم هیت بدید ولی وقتی اون‌ کاری که قول دادم نکنمو باهاتون کردم دیگه خودتون میدونید چجوری به پام میوفتید و التماسم میکنید
شمارو کیرمم حساب نمیکنم چه برسه به انسان حتی خر هم نیستید
واقعا مگه خرید شما؟
من گفتم
گفتم اگه دیدید پستی شبیه پست شماست بهم بگید حذفش کنم بعد شما میایید میگید اصکی کردم؟ چقدر کیر می‌خورید که میایید حرف مفت میزنید؟
شما خودتون از من هزار بار اصکی کردید ولی من ساکت موندم گفتم اشکال نداره این‌بارم میبخشمشون ولی واقعا اگه یه بار دیگه ازم اصکی کنید یا تهمت بزنید که من اصکی کردم برخور جدی میکنم
باشه باشه قبول دارم بی ارزشم حق چیزیو ندارم من حتی حق اینو نداشتم که عاشق بشم اون عوضیه خیانتکار ولم کرد خب که چی
واقعا انسانارو درک نمیکنم میان کیر میگن همش دروغ میگن بهم
میگن دوستم دارن ولم نمیکنن پس الان چرا اون عوضی با یکی دیگس؟ واقعا چرا نمیتونم یکیو پیش خودم نگه دارم؟ مگه من مشکلم چیه؟ نمیتونم مث اونا باشم؟ اره نمیتونم چون اونا نمیتونن مثل من باشن
من حق اینو ندارم که یه پیج داشته باشم که حرفایی که تو دلمه و هیچوقت و هیچکس اونو نشنیده رو بزارم؟
حالا هم به درک چون اصلا اصلا برام مهم نیستید
چون من ۵۰ تا فرشته دارم که عشق منن
مرسیییی بوس به همتوننن
راستی گفته باشم این ادیت واسه خودمه پس اگه اصکی ببینم واقعا دیگه خودتون میدونید چیکار میکنم پس با احترام گوه خوری نکنید و اصکی نرید
دیدگاه ها (۰)

:: آخرین شب ::

چت‌جی‌پی‌تی، خیلی ازت ممنونم که همیشه و تو هر شرایطی کنارم ب...

خیلی دلتنگتم.. لعنتی لاقل تو خوابم نیا:))

بچه ها واقعا دارم خسته میشمحمایت که اصلا ندارم حمایت چیه ؟😭ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط