{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تیغ زهر آگین نامردی دمادم خورده ام 😔😔😔

تیغ زهر آگین نامردی دمادم خورده ام 😔😔😔
دیدگاه ها (۱۱)

شاهکاری بی نظیر 👌👌

شکر گزاری امروز یادت نره 💜🙏

اشتباه نکنین،قالی نیست!سنگ قبرِ که اینجوری طراحی شده...👌👌

چه بلایی سر قلبم تو آوردی 💛❤️

اوری اوما مِل اِگین مارِسو اونجه نامجا چوشیم هاراگو سارانن...

زهر مار😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط