{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واااییییی گاد آف شجاع من بودم قهوای میکردم خودمو

دیدگاه ها (۱)

فقط فاز لوسیفر پایین پله ها

من هر روز ساعت ۷ صبح

آخی چه جفتی فامیلیه

من ری*دم به خودم ولی گزارش نشدم یوهووو

بهت حق میدم منم بودم آدمی مثل خودمو انتخاب نمیکردم؛))))))

شیطان من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط