{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بنده یه اشتباهی کردم یه لقب نامناسبی برای

بنده یه اشتباهی کردم یه لقب نامناسبی برای
بنده خدایی گذاشتم فاز برش داشت😮‍💨🤌🏻
دیدگاه ها (۰)

برای یه بنده خدایی😑

به افتخار یه بنده خدایی گذاشتم 😂خودش میدونه🤣🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط