{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رفتی و رفتی و این دل من ❤️‍🩹

رفتی و رفتی و این دل من ❤️‍🩹
دیدگاه ها (۰)

بیبی قول میدم کسی مثلت نیس 🥺❤️‍🩹

چقدر با این ذوق مرگ شدم 🥺🥲

پست آشتی اردیا : ) که زندگی خیلیا از ما فنا رو بهمون برگردون...

دیگه تکرار نمیشی سیدعلیرفتی و جای خالیت تا ابد در این دل باق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط