{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من احساساتی تر از چیزیم که شما فکرشو میکنید فقط نشونش نمی

من احساساتی تر از چیزیم که شما فکرشو میکنید فقط نشونش نمیدم...
دیدگاه ها (۰)

فهمیدم که دارم تنهاترین کسی میشم که میشناسم_شوگا

ازین که وسط خنده هام بغض کنم متنفرم

هر شب با گریه اسمتو صدا میکنم:)

من همونیم که بعد گفتن شب بخیر میرم چتامونو از اول میخونم:)))

ان فالو میکنید؟!؟پارت نمیدم اصلا- من قهرمایش هم خودتونید دخ...

منم فکرشو نمیکردم رفیق هیچکس فکرشو نمیکرد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط