{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا باید اینو میدیدم اخه 😢😭

چرا باید اینو میدیدم اخه 😢😭
دیدگاه ها (۲)

شت 🤣🤣

یک شیپ دیگر وااو اصن حرفی برا گفتن نمیمونه

وایی یادم رفته بود من فردا امتحان ریاضی دارم 😐🤦‍♀️به به اصن

کمی فانک بگوشیم

آخه من چرا باید اینو میدیدم کیوتکککک#بی_تی_اس #جونگکوک#تهیون...

وایی نباید اینو میدیدم🥲🫠

نباید اینو میدیدم🥲🥺😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط