{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شادمهر عقیلی..

@qrayman313
(( ما را هیچوقت..
گمان به این ، بدگمانی نبود....
بدگمانی ها ،. حقیقت بود))
اتفاقی افتاده.بود.
#خاص
#خاکستری
#شعرک
#عاشقانه
#خاکستری
دیدگاه ها (۴)

gray man 313

شادمهر عقیلی....

خیال... محسن یگانه

پوبون.... فراری

برای تو که هیچوقت معمولی نبودی وَ من هیچوقت بعد از تو معمولی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط