{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منم دیگه قبول کردم که هیچ کس ماندگار نیست به لطف تو🖤✌فرها

منم دیگه قبول کردم که هیچ کس ماندگار نیست به لطف تو🖤✌فرهاد
دیدگاه ها (۰)

از چی من خوشت میاد؟؟

اینقدر اذیتم نکنین مرگ که خبر نمیکنه دیدی دیگه نیستم⚰

🖤🖤

@yeralti_dizi

لامصب قبول نیست از منم خوشگل تر شدی

بهت لطف کردم تو این گرما...برو بخوررررر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط