{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

| ولی اون داداش بزرگه |

New edit💵
.
Song:mayores
.
خیلی این ادیتمو دوست میدارممم
راستی کاور جدید چطوره؟

#موریارتی_وطن_پرست#ادیت
دیدگاه ها (۸۹)

| ماری بر روی صلیب |

| ولی تو من رو به یاد میاری |

| برام امن نبود که عاشقت بشم |

| قد و بالای تو رعنا رو بنازم |

این ادیتمو خیلی دوست دارم#ادیت #تیکتاک #edit #tiktok #text

New edit❣️این فیلم رو شیراز گرفتم بعد هم ادیت زدمچطوره؟

من خیلی این ادیتمو دوست داشتم با کلی ذوق زده بودمش نظر شما چ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط