{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نامییی اگه نبودی بنظرت زنده ی میموندم هوممم🫠💚

نامییی اگه نبودی بنظرت زنده ی میموندم هوممم🫠💚
دیدگاه ها (۳)

دوست دارم بی تی آس😂

یونگی🫠یا شوگا 😎

زیبایی از خودش صداش نگاش حرکاتش داره فوران میکنه🫠😭

در حد شون نیست هیچ کس چون تنها کسی که میتونه رکوردش ت رو بزن...

بنظرت من اگه بگم آی کامنت

اگه بنظرت راست میگه لایک کن ❤️

موقعی که باید باشی نبودی صدبار موردم و زنده شدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط