{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قدر انسان بودن مان را بدونم

قدر انسان بودن مان را بدونم
به همه انسانها احترام بگذاریم
دیدگاه ها (۰)

حامد رسولی زاد

pov : ویسگون

اونقدر تکرار میکنم رفتنت رو تا قدر با تو بودن رو بدونم...

🚩 نبض همدلی امشب در خیابان‌های ایران‌▪️از ساعت ۱۹ تا ۲۲، شهر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط