{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣💁💁🤦🤦

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣💁💁🤦🤦
دیدگاه ها (۴۰)

خیلی سنگین بود نه!!

میخوام از فرست مقایسه استفاده کنم!!

واااااااااااااالا بوخودااااااااااااااااااااا!!!!!

وااااااااااااالا

طنز

#طنز😅#amd_msn11

#طنز #amd_msn11

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط