{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بازم ادیت جدیدم

بازم ادیت جدیدم
بچه ها احساس میکنم خوشتون از ادیت هام نمی یاد اما تو کامنت ها میگید خوشگله که من ناراحت نشم احساس میکنم مسخرم میکنید برا همین قبلاً هم ادیت نمیزدم همچین حسی داشتم اگه واقعا بد بگید جون مهدیس
دیدگاه ها (۶)

ادیت دلیم

ادیت جدیدم وقتی پیداش کردم

ادیت جدیدم 🥲💔

ادیتم 🫠✨

سلام دوستان خوبید بنده میخام دیگه فعالیت نکنم چون نه اصلا حم...

سناریو قفل آبی: اگه بازیگر باشی و توی فیلمت صحنه اهم اهم داشته باشه و با اونا ببینی💔😂

My uncle (part 67)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط