{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عالیه،ساعت ۸ اومدم خونه(از مدرسه) و ساعت پنج بیدار شده بو

عالیه،ساعت ۸ اومدم خونه(از مدرسه) و ساعت پنج بیدار شده بودم. ناهارم فسنجون بود که متنفرم ازش و بسته پستیمم نرسید. عالی
دیدگاه ها (۸)

استوری...

استوری درخواستی

استوری

ریدم

فردا باید یاعت ۶ الی ۷ بیدار سم برم مدرسه ظهرشم باید برم خون...

ســـــــلااام صبحتون رویایی✨🪄 دیشب ساعت ۹شیفتم تموم شد تا او...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط