{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

داری منو اذیت میکنی؟!

دیدگاه ها (۲)

واقعا شاهکار😅🤣

دقیقااااا.البته خدا رو شکر برای ما تموم شد.این مرحله دو رد کردیم😅

وایی خیلی خوب بود.دقیقا😅🤣

برو بابا من خودم قاضی هستم😏

داری منو هیپنوتیزم میکنی... ____مخاطب؟ داره

منطقی فکر کن.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط