{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من که دوست پسر ندارم و نداشتم

من که دوست پسر ندارم و نداشتم
دیدگاه ها (۳)

دقیقا چرا

مامان بهم نگاه کن بهم بگو چی میبینی!

(:):

آخ قشنگ منم کایساگی فقط منم دوست ندارم💔(قصد توهین به شیپ شون...

تا وقتی کیدراما و اوپا های جذاب باشن نیازی به دوست پسر ندارم...

درسا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط