{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قربونت برم من اخه🥲🥲

قربونت برم من اخه🥲🥲
دیدگاه ها (۵)

😂😂😂

ی‍‌ه‍‌‌و وس‍‌‌ط آه‍‌‌نگ ی‍‌‌ادش می‍‌‌وف‍‌‌ت‍‌‌ی و دی‍‌‌گ‍ه ‍...

من تنها بودن رو به بودن با آدم‌های قلابی ترجیح می‌دم!🍃‌

کاشکی نمی رفتین خیلی زود بود...🖤😔#پیمان آدیداس#یاماتو (حاج م...

مگه چی داره اخه من ندارمقربونت برم همه دارو ندارم:)

مگه چی داره که من ندارم اخه قربونت برم همه دارو ندارم

آه ره قربونت برم خود ناشناس الهی باز قربونت برم من😹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط