{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بیایین قبول کنیم؛ک غیر از "خدا" کسی رو نداریم:)) سر خودمو

بیایین قبول کنیم؛ک غیر از "خدا" کسی رو نداریم:)) سر خودمون ک نمیتونیم ((کلاه)) بزاریم...✌🏼✌🏼✌🏼
دیدگاه ها (۰)

دنیا چیست؟سر زمینی پر از درد و غم؛پر از بی وفایی و تنهایی ، ...

❤🔥

ست با ابجی 💝💝💝

حالا خودمون قبول نداریم اسکلیم هعی

هرکی شات متقابل میخوادفقط بیاد پی‌وی🤍🤍۲۴ ساعتبوووسسسس

سلام ، ما باید حتی در فضای مجازی و اینجور جاها اگه پستی می خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط