{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا استانداردهام رو بیارم پایین وقتی.....

دیدگاه ها (۰)

اگه هیچوقت تو یه مدرسه ثبت نام نمیکردیم چی?

دلم به حال هیترای بی تی اس میسوزه میدونی چرا?

از دست دادن اینجوریه:)

از این جوک های بی مزه نگید خواهشا🤡استاندارد هامو بیارم پایین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط