{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گوناگون varesdard_4234 31777373

دیدگاه ها (۶)

می دونم سخته تنها بودن و تنها شدن ولی همون بهتر که تنها باشی...

گاهی وقت ها هم میشه که شاگرد به معلم خودش یاد بده و بگه!

همه میگن........بهشت زیر پای مادران هست!!درست عالی واقعا

وایییی سریالشم اومدهههههههه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط