{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بخدا که رو همشون کراشم

دیدگاه ها (۱۲)

من فقط یه یذره خستم...

پشت صحنه یادگاران مرگ۲. ادیت از خودمه

چی شد یهو دراکو مون

اینم ادیت خودمه هم ادیت قشنگه هم خوده ادیتور

مثل همیشه سکته مغزی و قلبی رو با هم زدم-w-

من رو همشون کراشم..😔🤌🏻*کلاوس،الایژا،کول،کای،استفن،دیمن،انزو ...

تهیونگ عشقم بخدا میدونم کوکی ماله توعههه ولی خب چی کنم رو بی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط