{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و ما زیستیم، در دورانی که زندگی کردن

و ما زیستیم، در دورانی که زندگی کردن
شجاعانه‌ترین کاری بود که می‌توانستیم بکنیم.
دیدگاه ها (۰)

ما زیستیم در دورانی که زندگی کردن شجاع ترین کاری بود که میتو...

زندگی ...عمر کردن نیست...بلکه رشد کردن است!عمر کردن کاری است...

کاری که با زندگی مون کردن 🥲😢

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط