{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پناه می‌بَرم

پناه می‌بَرم
از بغضِ در گلو مانده ،
به دشتِ چادرِ گلدارِ مادرم
گاهی ... 🌱💚😌
.
.
دیدگاه ها (۰)

حرف دل، خیلی هاست

دوست داشتنتسحر خیز ترین حسِ دنیاستکه صبح هاپیش از باز شدن چش...

در دنیای من،یک تو کافیستتا بهشت را همین حوالی خودمشانه به شا...

https://wisgoon.com/lldokhy.lorll تولد تولد تولدت موبارک🥳🥳🥳🥳

فقط تو دانای مطلقی! حال دلمون ابریه

ژینا به معنای زندگی ست.

عاشقانه های شبنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط