{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به سایه خودمم اعتماد ندارم

به سایه خودمم اعتماد ندارم
دیدگاه ها (۰)

به تاوان دلی که دلم را شکست دلها خواهم شکست 😉

استوری++

نمی‌شود که! همه چیز را خراب کنی، حرف‌هایی که نباید را بزنی، ...

من ازتمام دنیا شبی بریدم تورا که دیدم ...سرگردانم میان آدمها...

لایک یادت نره کیوتم

خودمم ندارم خواببب

تو خونه خودمم ندارم خواب😪

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط