{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درسته ع بودنت خوشحالم ولی نبودنتم به تخممه 😂😔🤝🚬

درسته ع بودنت خوشحالم ولی نبودنتم به تخممه 😂😔🤝🚬
دیدگاه ها (۰)

:) ✨

🚶‍♀🚬🐾

🚶‍♀🚬

اوم...:)🚶‍♀🚬

واسه کسی قهر کن که طاقت یه لحظه نبودنتم نداره؛ نه کسی که زند...

محبوب من عزیز دلم دور چشای قشنگت بگردم خواستم بهت یادآوردی ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط