{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من هنوز نخوابیدم

من هنوز نخوابیدم
بعدم ساعت ۳ و ربع
هس

احتمالا نخوابمم
و اینکه شاید کلا عاف شم
یعنی کل برنامه هام و بپاکم
یکم از گوشی کناره گیری کنم:)
دیدگاه ها (۲۵)

خیلی بد بود:)

شوگا>>>

https://wisgoon.com/venci۳۱ میده

قول میدم بهش فک کنم پس بگو

Deicide

کپشن بخون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط