{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با من هیچکس مهربون نبود 🥲💔🖤

با من هیچکس مهربون نبود 🥲💔🖤
دیدگاه ها (۰)

جالب شد 🗿👍

🥲💔🖤

🥲🖤💔

🥲🖤💔

درسته تنها ناشناس بود که دریافت کردم ولی باید بگم مهربون اون...

آدمهای مهربون از سراحتیاج مهربون نیستن...

خب بچه ها یه توضیحات کوچیک راجب عروسک

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط