{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر فکر خود کشی داری اینو ببین

اگر فکر خود کشی داری اینو ببین
دیدگاه ها (۰)

وایب پاییز 😊 شرمنده این چند وقت غیب بودم

شب ها آنقدر فکر میکنم که خواب راحت برام آرزو شده شاید کسی ند...

شب پاییزی تون بخیر 😉

رفت تو تنها شدم 💔

اینو دوبار ببین ؛😉

هر چی طناب کشی دیدید فراموش کنید اینو ببینید 😝😝‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط