{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ترس درون😎

دیدگاه ها (۵)

کمی دیروز خیلی الان اندکی فردا🫠 ‌ ...

نا امید نشو تو زندیگت😎 ...

کینه ای نیستم😎 ...

ترس یه بیماریه🫠 ...

خطرناک ترن خشم درون من است....

زیبایی درون هر انسان ذات اوست

معرفی میکنم... درون گرای بی اعصاب جامعه ستیز(جامعه گریز) واس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط