{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توجه کردن از تو، ناز کردن از من🎀

توجه کردن از تو، ناز کردن از من🎀
دیدگاه ها (۰)

خماری‌ ینفرو‌ بکشین نه‌نعشگی‌ ده‌ نفرو .

من اونجایی برنده شدم که دیگه به احساساتم توجه نکردم،در عوض ح...

آینده ای میسازم که گذشته ام در برابرش زانو بزنه....

بعد میگن گل عوارض نداره 🤣🤣

رابطه ی پایدار : ناز کردن از من...توجه کردن از تو... .

رابطه ی پایدار : ناز کردن از من...توجه کردن از تو... .

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط