{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اخیراً اون وو در ایونت دیور حضور داشت و استایل و ویژوالش

اخیراً اون وو در ایونت دیور حضور داشت و استایل و ویژوالش مورد توجه نیتزن ها قرار گرفت.
کامنت های نیتزن ها:
اون واقعا انسانه؟
حتی اگه هوش مصنوعی هم بود بازم نمیتونست اینقدر بی نقص باشه.
اون زیباترین آدمیه که تا حالا دیدم.
نسبت هاش دیوانه وار خوبن.
باورم نمیشه اون هم نژاد ما باشه.
با این موها و این استایل شبیه شخصیت های گیم و مانهوا شده.


لایک و بازنشر یادتون نره قشنگام ❤️ 💕 🦋
دیدگاه ها (۴)

تو نه تنها شکست نخوردی بلکه موفق ترم شدی بهت افتخار میکنم 😚ا...

جوری که اینجا دلم حسابی خنک شد

مامانم: درو برای کسی باز نکن

وقتی میگن کراشتو چطور توصیف می‌کنی ؟❤️🥰💋

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط