{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کدومو دقیقا رفتار یا..بخششی ک این وسط میاد و میره؟:)

کدومو دقیقا رفتار یا..بخششی ک این وسط میاد و میره؟:)
دیدگاه ها (۰)

هیچ‌وقت برا کسی که کور رنگی داره رنگین کمون نشو.، 🌈🥱

زیادی مهربون بودم (:💔

(:💘

آدمآ ذآتشون کثیفه مث هوآ 𝗧𝗲𝗛𝗥𝗔𝗡"🚷💤

#تیام⁷دقیقا چقد رو مخه این رفتار

عامو اوضای اَلی داریمااا 😂😂وااای فقط عربستان ک آخرش میاد وسط...

عامو اوضای اَلی داریمااا 😂😂وااای فقط عربستان ک آخرش میاد وسط...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط