{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچوقت نمیخوام انسان هارو درک کنم

هیچوقت نمیخوام انسان هارو درک کنم

#حیوانات
#مود
#وایب
#غمگین
دیدگاه ها (۰)

حق تا ابد ☝🏻

ای بابا بد شد که 😔💅

دارین جدی میگین؟ 🗿🎀

سر این جر خوردم 😔🎀#طنز#مود#وایب

لایکککک و فالووو یادتونن نرههه

پیجو بازسازی کردمم این وایبمم عالیهه عاشقشش شدمم دلم نمیخواد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط