{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با هر کی باشی آخرش خیانته

با هر کی باشی آخرش خیانته
دیدگاه ها (۶)

با یک جمله مخ منو بزن ببینم چیکار میکنی

سلامتی سرباز سلامتی جوانی که روز و شب زحمت میکشد

اینم واسه رفیق هام فقط واسه آرتین و علی و طاها 😂😂 فقط دخترا...

اگه عاشق باشی به عشقت اخرش میرسی

مذاکره با آمریکا هم خیانته هم حماقته هم بی غیرتیه

خیانته دیگه خب :)#غمگین #تکست #گرافی #متن #نوشته #خیانت #بار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط