{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بد ما بودیم کـہ خوب همـہ رو خواستیم...

بد ما بودیم کـہ خوب همـہ رو خواستیم...
دیدگاه ها (۰)

تایپم😂

وای خیلی بده

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ مے‌‌داڼسٹم مڼ و او آڼچـہ کـہ قبلا بودی...

باما لج کردن انگار که ما ازافی بودیم بد کردن آخه ماکه عاشق ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط