{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدونم چی بگم.....

دیدگاه ها (۴)

فقط شیرازیا کاملا متوجه میشن چی میگه

عجب گربه حرف شنوی

زیر بارون گریه کردم تا تو اشکامو نبینی

دنیای حیوانات وااااقعا زیباست

نمیدونم چی بگم🥭🍓🍑𝑰'𝒎 𝒎𝒆𝒎_𝒄𝒉𝒐 𝒊𝒏 𝒘𝒊𝒔𝒈𝒐𝒐𝒏✌🏻𝑪𝒐𝒑𝒚 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒇𝒐𝒓 𝒎𝒚 𝒇𝒂...

نمیدونم چی بگم🌚

😕نمیدونم چی بگم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط