{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پسرامون بعد از نرمال بودن زیادیم رکن و بی تعارف 😂

اصلا نگران نباشین
اگر قبولم کنین من رو سقف خونه هم که شده میخوابم
خوب....حالا کجا باید فرمو پر کنم ها؟
منتظرم😂😂
دیدگاه ها (۳)

❤❤

من که میرم هر دو ور😂

خوب نگفتینا دلتون میخواد بانی کوچولو هامو ببینین؟ :)

❤ جعون :)

امشببب قرارهه رمان جدیدی رو شروووععع کنیممم هوووو.....اول ما...

𝘞𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵 𝘤𝘢𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘴 𝘱𝘢𝘳𝘵:02&ولی....این مقدار.....انداز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط